Havvakck Kızlar kızımı emzirip yatırmıştım, reflüsü var sonra uyandı gaz sancısı ile koltuğa koydum kollarını açıp boşluğa düşer gibi yaptı koluma alınca geçiyo ama koyunca yine yapıyo bu neden oluyo gazdan nolur bişey söyleyin
BirAlparslanAnnesi Havvakck hala aynı şekilde davem ediyormuneğer ediyorsa moro refleksini araştırmanı öneririm amlattığın büyük ihtimalle o korkma bebeğinin sinir sistemi gelişimi için iyi bir durum ama ebeveynleri yıpratıyor işte
Danerys BirAlparslanAnnesi bizim de oluyor. Kucağıma alınca geçiyor. Uykusu hafif uyanıyor hatta. İyi bişeymiymiş
Sutmuhendisi Havvakck gazdır ben 4 ay çektim 5 te eh rahatlama geldi ama benim ki öyle ağlardı ki insan kaçardı evden. Karnına masaj yap sık sık emzirir emzirmez gazını çıkar bir de sakin ol o senin enerjini alıyor hissediyor
Esma35 Havvakck gazının tamamen çıktığına emin olun alttan üstten ilk 3 ay deli gibi yapmasını bekliyordum,bebeklerde Allah korusun gaz sebebiyle boğulma gibi birşey oluyor bir kaç arkadaşım yaşamıştı.. umarım kısa zamanda geçer çok geçmiş olsun
Nazliprensesinannesi Havvakck yanii ateş gibi yada terleme gibi yada hareketlerinde olağan dışı şeyler,hasta gibi mı yani yoksa her zmn ki gibi mi genel durumu