Bebeğim gazkolik bir bebekti. 7.ayina girince biraz hafifledi elhamdülillah. Şimdi lakin 9.aydan sonra tekrar sancıları başladı. Ne yesem etkiliyor. Ne yese rahatsız oluyor. Çok dikkat ediyorum gaz yapan şeyler yememeye. Hafif şeyler yemeye ve ek gıda olarak vermeye. Geceleri ağlama krizleri geçiriyor.kendini geri atıyor. Uyuyor ama ağlaya ağlaya sabah uyandığında gazını çıkarıyor veya tuvaletini yapıyor o şekilde rahatlıyor şuan 11 aylık olcak. Durum iki aydır böyle. Aceba başka bir rahatsızlığı olabilir mi diye düşünuyorum. Kendini kasıyor karnı şiş sert rahatsız olduğunda hep böyle oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı tecrubelerden faydalanmak isterim