İyi geceler kızlar size bir sorum var doğum yapalı 10 ay oldu emziriyorum hala adet olmadım 2 ay önce falan olacak gibi hafif lekelenmem oldu hamile değilim test yaptım defalarca ama hala adet olamadım koltuk altlarım şiş gibi dokununca açıyor belki süt kanalındadır ama adet olacak gibi bir türlü olamadım başına gelen var mı