Pamukhanim sigortam yok ilacı doktora da aile hekimime de yazdırsam raporsuz minimum 150 TL ediyor ben o iğneleri bebeğim için istiyorum keyfime değil. size ismime tahlillerime gebeliğime ben genetik test sonucuma kadar gösterebilirim hiç sorun değil. Rapor yazmıyorlar biri o doktora gönderiyor diğeri ona gönderiyorherkes birbirinin üstüne atıyor. Ben bu sorun yüzünden iki düşük yaşadım siz ne ima etmeye çalışıyorsunuz yahu? Bi Doktor bana diyor bu sorunla alakası yok iğne kullanma, diğeri diyor mutlaka kullan doğuma kadar ama benim rapor yazma yetkim yok.
Ben keyfimden mi çıkarmıyorum yani keyfimden mi yok benim raporum? Hayatınız boyunca çaresizlik ne demek belli ki yaşamamışsınız.