Merhaba kızlar.. ben aslında hapy momdan geliyorum evladım yok 23 haftalık hamileyim. Maalesef daha önce kan pıhtılaşma sorunum yüzünden iki düşük yaptım.
Elinde bu iğneyi verevilecek olan var mı doktor raporum yok. Tahlilim heterozigot, hafif olduğu için belki yazmadılar rapor bilmiyorum ama çıkartmak için kapı kapı dolaşmadığım aramadığım yer kalmadı. Zaten zor bulunan bir iğne bir de üstüne Tek kutusunu içinde 10 tane var 200 300 TL arası arıyorum ve maalesef maddi gücüm buna el vermiyor zaten iğnelerin bu kadar pahalı olduğunu asla bilmiyordum..