cocomelon her gün ilk ayrılmada ağlıyor. Geneli ağlıyor zaten çocukların, ağlamayanlar da 4 5 yaş olan ve daha önceden kreşe gidenler. Öğretmeni kucağına alıyor o sırada bi yakama yapışıyor derken dramatik Türk filmi sahnesi oluyor 😂ama 10 dk sonra öğretmeni fotoğraf atmış oluyor bir bakıyorum ağlayan bendim sanki az önce😂 bu duruma hazırlıklı olun. Moral bozmayın duygusal davranmayın emin olun içeri girince hiç bişey kalmıyor. Bir de benim gözlemlediğim 2 yaş çocukları daha rahat gidiyor öğretmenlerine. 3 yaş biraz daha farkında olduğu için terör estiriyor 😂