Ogullarinaasikanne Dinaeliz 2.sezaryeni yapmış bir anne olarak söylüyorum ki. 1 sene sonra vücut kendini toplamaya basliyor. Bol su icin birde gobek icin yeme icmeye dikkat etmeli ama en onemlisi spor başka türlüsü mümkün degil canım