Surprizkutusu Üst bacaklarımda yoğun ağrı var, 10 gun olacak doğum yapalı. Yaşayan var mı? Ne zaman geçer..
saclarinayildizdusmus Surprizkutusu bende dogum yapalı cok oldu benimde agrıyor ama ben varisinde sebeb oldugunu düşünüyorum hele sabah yatajtab kalkmak halbuki evdeyim sanki cokmyürümüşüm gibi ya bilmiyorum nolcak
Yagmurtekin Surprizkutusu vallaha ben çok kastım o iğneyi belimden tam 7 kere yaptılar oğlumda içerde sıkılmıştı eğilirken o iğneyi 7 kere yaparken çok kastım ben kendimi