Merhaba güzel anneler💐 10 aylık kızım emmeyi bıraktı. Ek gıda alımı normal ama kesinlikle devam sütü kaşık mama gibi şeyler almıyor. Biraz da zayıf 70 cm boyu 7 kg kendisi doktora götürüyoruz tüm değerleri çok güzel 36 haftalık doğmuştu bunun için zayıf olmasını normalgörüyor doktor. Şimdi size sorum emmeye tekrar başlaması içim ne yapmalıyım ve deee azıcık kilo alsın istiyorum bu aydan itibaren sıfırdan seveceği ve yiyeceği bi mama var mı yardım pilisssss♥️♥️