Ecemipek Merhaba güzel anneler. 85 günlük bir kızım var 2 gün önce regl oldum ilk kez. Yalnız 1 gün devam etti ertesi gün kesildi. Normal bir durum mu acaba. Başla birşeyden kanama olur mu ki 3 ay sonra. Bu arada doğumum sezeryan.