Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük. Gündüzleri bazen yüzüstü yatırıyorum gaz sancısına iyi geldiğini düşünerek. Çok da seviyor öyle durmayı. Gece de o şekilde uyusa tehlikeli mi bu dönemde? Ne zaman geceleri yüzüstü uyuyabiliyorlar? Çok kusan bir bebek olduğu için de gece bu şekilde yatırmak istiyorum ayrıca. Yan yatırdığımda hep dönüyor çünkü sırtüstü, bu yüzden geceleri endişeden uyuyamıyorum.