Derininmotheri Hanımlar saçlarım yıpranmış durumda keratin yapmak istiyorum ama hangi marka ne kullanacagım sonrası nolur bilmiyorum saçlarım çok kıvırcık bu ara da yaptıran varsa bilgi alabilir miyim ve emzirirken yapabilir miyim ?
Aselllll Derininmotheri ben keratın bakımı aldım evde kullanıyorum memnunum baya sacların düzeldi ve dökülmesi azaldı
Derininmotheri Aselllll bende kendim yapmak istiyorum evde ama hangi markanın ürününü kullanıyorsunuz? Bide emzirirken mi yaptınız zararı olmuyor mu
Mineminik Yundon_ybb sayfasından keratin serum temin edebilirsiniz. Şampuan içine karıştırılıyor ve baya bereketli bir ürün. Çok faidesini görürsünüz.
Aselllll Derininmotheri ben bıtkısel urun aldım canım Hommailesi61 dıye ıntagrm da bir sayfa var orda lınk var ordan alıyorum kendım canım emzırıyorum bıtkısel oldıgu için zararını görmedım