waffle3 tane kimyon ve rezeneyi kavurdum çoook az, havanda dövdüm kekik ekleyip. Tavayı ocakta ısıtıp geri koydum dövdüklerimi, ocak kapalı tabii. Üzerine zeytinyağı döktüm. Tabii ne dua varsa okuyorum bi yandan😊dibe çöker normalde bekleyemeden süzdüm az.Sonra saat yönünde masaj yaparak tatbik ettim karnına.ama az, alerji falan olmasından cekindim. Üstüne de bez koydum. Öyle kesildi ağlaması. Ben annemin tarifi olunca yürekten inanmış olabilirim.gaz damlası zaten kullanıyorduk bu arada
şimdi ne zaman ağlasa dualarla sürüyorum🙏🏻❤️😊