ReisinKizi Karnı guruldayacak kadar aç olsa uyuyamazdı bence. Uyuyorsa hic ellemeyin uyusun. Cok zor bir dönem, sanıyorum benim açtıĝım postta konusmustuk sizinle. Ama disleri cikinca inanilmaz rahatlayip istahlarida bir nebze olsun aciliyor. Benim kizim iki tane azi cikardi. Ve neredeyse aylar sonra bugun bir kase corba ardindan meyve yedi. Dunyalar benim oldu 🙈