tazecikanneee Kızlar 22 günlük bebeğim. Nerden geldi bilmiyorum ağzında susam gördüm şok oldum . Çıkaramadım yuttu. Üzerinden beş saat geçti. Kafayı yiyecem çok korkuyorum. İki kez kaka yaptı çıkmadı. Bir yere yapışmış olabilir mi? 😔😔😔
BalKizimElisam tazecikanneee neden korkuyosunuz ki? Buyuk abdestiyle cikar merak etmeyin. Bende sizin gibiydim (ilk anneligim) simdi 15 aylik olacak. Gordugu herseyi agzina alir hizina yetisemiyorum artik. Cikartabildiklerimi cikaryrm agzindan gerisi buyuk abdestinde cikiyo.😂
tazecikanneee Ikrazumra19 Ikrazumra19 Olur da bir yere yapışmışsa. Allah korusun Soluk borusuna kaçar diye korkuyorum
tazecikanneee BalKizimElisam Olur da bir yere yapışmışsa. Allah korusun Soluk borusuna kaçar diye korkuyorum
hazalinannesi1705 tazecikanneee abartmayin lütfen minicik susam tanesinden ne olabilir , kendinize zarar veriyorsunuz
htc007144 tazecikanneee tazecikanneee ister su verin ister bol bol emzirin bir sekilde mideye iner. Eğer soluk borusuna yapisaydi mutlaka anlarsınız şimdiye kadar. Bence içiniz rahat olsun🥰
Ah_neredeee_vah_neredeee tazecikanneee Sakin olun yahu :) bir susum tanesi nefes borusunu tıkamaz .. su içirin veya emzitin geçer gider zaten
tazecikanneee Ohaezgi inşallah çokmkorktum diken üstündeyim sanki. Uyuyamayacam da bugün kakasında görmeden 😔
hazalinannesi1705 tazecikanneee anlıyorum sizi ama gevşeyin rahatlayin bende çok evhamliydim , düşünmekten evhamlanmaktan çocuğumu doya doya koklayıp opememistim şimdi 16 aylık geriye dönüp korkmak endişelenmek yerine doya doya öpüp koklardim
Mommyishome tazecikanneee soluk borusuna kaçsa anlarsınız, gitmiştir artık nereye yapışacak şu anda? Rahatlayın biraz…