Sevgili annelerimiz fikirlerinize çok önemli. 🙏kızım 11 aylık. Son 7 aydır kilo alımımız durdu. Hiçbir şekilde kilo alamadık hatta en son gittiğimizde 100 gramda vermiş kuzum. 😔Kan temiz çıktı idrar tahlil ve kültürü yaptık. Enfeksiyon çıkmıştı. İğne ve antibiyotik kullandık. 10 gün falan biraz iştah açılmış kusmamız durmuştu. Şimdi yeniden başladı iştahsız ve kusuyor. Enfeksiyon tekrarlamış olabilir dendi. Yine tahlil yaptık tahlil temiz çıktı. İdrar kültürünün sonucunu bekliyoruz. Ama artık bu duruma sabrım da gücümde kalmadı. Çok üzülüyorum halinde bir aydır. Tabi Rabbim başka dert vermesin herkese şifa versin inşaAllah. Ne yapabilirim ultrason mu çektirsem. Mide de sıkıntı olabilir mi yada enfeksiyon gerçekten bu kadar zor mu geçiyor ? Bir de menenjit açısından sonra böyle iştahsız ve kilo alımı durdu. Bilemiyorum aşı böyle bir durum yaratır mı? Öneri ve fikirleriniz çok önemli. Kızım üşütecek kuscak diye ne evden dışarı çıkabiliyorum ne kızımı bir yere götürüyorum. 😔