BabyAsiia birde bebeğinizi doyurup gazını çıkardıktan sonra yüz üstü koyabilirsiniz çok rahatlatıyor çiş ve gaz konusunda. Ben bu yattığımız yastıklardan koyup ona koyuyordum. Karnına baskı uyguladığı için ıkınma ile daha rahat yapıyor kakasını ya da gazını 🌺
Hayır destekler ikisi beraber. 🥰