Leylaa_ inanki 10 doktora sorsan 10 u da farkli soyler. O yuzden ben hep derim bebegin en iyi doktoru kendisidir diye. Bence cok normal. Cnku 4. Ayda baslanir tadimlara. Nihayetnde sutten mahrum etmiosun. Emdigini emiyo yine. Doktorun dogru soylemis. Sen bakma burdaki erken merken diyenlere hepsinin ilk deneyimi, patates yemese doktora dert yanan insanlar hagsha