Tospiktospik10 Kizlar çocuklarınıza balık yağı veya memnun kaldığınız ne gibi vitaminler veriyorsunuz pekmez herseyi gelin sohbete🥰🥰🥰
Mom987 Tospiktospik10 Easy fish oil kullanıyorum balık yağı olarak kokusu da pek yok portakalli mi limonlu mu ne. Kokusu da güzel.
jap Tospiktospik10 ben sadece balık yağı kullanıyorum. Başka vitamin falan kullanan varsa ben de kullanmayı düşünüyorum kış dönemi için. Neler kullanıyolar acep takip ediyim postu
Canimyavrum Tospiktospik10 Möllers balık yağını kullanıyorum tuttu furutti aromalı olanı ve birde ocean vitamin d3 kullanıyorum memnunum 👍🏻
Mom987 Tospiktospik10 Sanki bu istah acti canım. Yani ben memeden keseli 4 5 ay oldu bu balık yağını kullanali 1.5 ay oldu son 1.5 aydir daha istahi acildi. Ben daha cok balık yemiyor vitamini alsin diye almistim. Tadını da çok sevdi. Bu arada jelibon gibi formu var.
Mom987 Tospiktospik10 Birde yeni umca aldim. Bu da hastayken veya bebegin hastalacagina yakin kullanıyormuş memnun kalan cok bende 3 4 gündür kullaniyo rum. Tam olarak iyilesince ara vericem. Yine hastalanacagi olursa oyle kullanicam.
Tospiktospik10 jap aynen canim kış için viraminler ne kulanan bize de desin lütfen postu üste tutalım herkes gelsin🥰🥰
jap Tospiktospik10 çocuk dr arkadaşım var onu unuttum kız şimdi aklıma geldi😂 yarın ona sorup yazarım burdan
Kbraahraz İmmun 44 vitamin surubu hem istah aciyor hem de vitamin açısından zengin . Doktorumuz onermisyi
jap Tospiktospik10 ezbere iş yapmayalım, değerlerine baktır eksik varsa ona göre kullan. Vücudunun ihtiyacı yoksa yarardan çok zarar veririz dedi