AygulSina incigural bebim bebeginde mama iciyor her mamadan sonra bir kac yudum veriyorum agzi temizlensin diye
Oyku123ss11 incigural bende veriyorum dogdugu ilk gunden beri veriyorum su simdi 2 aylik oldu hem emiyo hemde mama yiyo mamadan sonra 2 cay kasigi veriyorum su
Fts_emr Bizim bi tanıdığımız bebegi böbrekleri sıkıntı ya girmis ve dr kızmış niye su vermiyorsunuz diye. Bebeklerin yüzde 80 su olduğunu söylemiş. Süt su ihtiyacını karşılamıyor sanırım. Bende olayı duyunca 15 günlük falandı su vermeye başladım
Munoss incigural kaynanam 1 gunlukken tutturtuydu vermedim 3.5 aylikken cok sivak gunlerde verdim bi iki cay kasigi simdide ishal dişten dolayi 4 aylik veriyom gunde 2 3 cay kasigi
Batubartu incigural 3 buçuk aylık oğlum günde 5 yada 6 damla veriyorum ve suyu çok seviyor sadece anne sütu alıyor