Jrarya incigural bebeğim o kadarlıkken hem emiyo hem mama veriyodum ama su vermiyodum doktorumun isteğiyle. Anne sütü zaten su %87 si su mamada da aynı şekilde bi meme bi mama besleniyordu 4. Aydan sonra suya başladık
Minamerve Her mamadan sonra bikaç çay kaşığıda olsa vermelisiniz mama yakabilir :) benim kızım mama almıyo ama ben yinede arada veriyorum
Simaysss Asafemir eğer mama ile besleniyorsa verebilirsiniz 1 çay kaşığı her öğünden sonra, sadece anne sütü ise gerek yok diyor doktorlar
Bilge52 2.5 aylık kızım üç dört günde 2-3 çay kaşığı veriyorum emiyo sadece 5 yaşındaki kızımada o aylarda başlamıştım hiç bişeycik olmaz
__Balsurat__ incigural doğduğundan beri veriyorum meme+mama alıyordu mamadan sonrada memeden sonrada 3 çay kaşığı verdim
Asafemir Simaysss mamada veriyorum o zaman vereyim birde dünden beri kala yapmıyor normalde günde 4 kez falan yapıyodu nedendir acaba
Minikom_35 incigural ben doğduğu ilk günden beri veriyorum pişman değilim 😂😃 sadece anne sütü alıyor doktorlar vermeyin diyor ama veriyorum ben. Ayrıca senin ki mama da aldığı için vermelisin
asya00 Minikom_35 peki pamukçuğu oldu mu dilinde ben post açtım geçmiyor pamukçuğu diye su vermemi önerdiler 4aylık olacak bu arada kızım
Tugce33 incigural Anne sütünün %87’si su. Ben de mama kullanıyorum, ayrıca mamayı da zaten suyla hazırladığımız için ekstra suya ihtiyaçları yok bebişlerin.
Ahsenimltm asya00 su vermesende beslediktn sonra agzini temizlemen lazim islak bir agiz mendilini parmaklarina sararak yapabilirsin karbonatli su ile daha cabuk gecer