2 gündür perişan haldeyim kızım gece saat başı kalkıp ağlamaya başladı gündüz beslenmesi azaldı emmesi iştahı . gece de 3 kere uyanırdı evet ama şimdi 2 gündür her saat başı mutlaka kalkıyor biraz emip dalıyor yatağına koyuyorum deli oluyor ağlıyor kıyameti kopartıyor asla böyle yapmazdı mesela şuan uyuyor olurdu ama uyanık kucağımda duruyor emmiyor ilk dişi de ucundan çıktı beyaz birşey var ondan mı böyle acaba 8 aylık