Merhaba 4.5 aylık oğlum var ve doğduğundan beri sürekli değişken zamnlarda kusuyor 40 i çıkana kadar gaz çıkarma sorunu vardı ama 40 indam sonra kendisi ağızdan ve makattan çıkarmaya başladı rahatlıkla.fakat yine de gazlı.emzirdikten sonra gaz çıkarırken veya normal zamanda ağzından gaz çıkarırken kusuyor gazla birlikte ağızdan burundan fışkırıyor,kilo alımı iyi o yizden reflü sebebini arastrmaya gerek duymadilar.ama ben yine de endişeleniyorum,aranızda böyle bı durumu olan varmı???