Merhaba anneler bebeğim 1 yaşında dün bir şey yoktu. sabah uyandigindan beri ateşi var. Ateş düşürücü verdim 4 saat arayla 38.5 hala duş aldırdım ama yine ateşi çıkıyor. Şu an uyudu korkuyorum yemek yemesi gayet iyi ama bilemedim. Tecrübeli anneler ne yapmam gerek.