Melisasbasi H&M aldim koton aldim ufaklar ya boy olarak uzun geliyor buyuk aliyorum ama enden dar 😬 sadece lcw genis bir tik ama baska varsa bakayim kizlar onerebileceginiz kizim 1 yaşında 14,500 kg bulamıyorum artık hiç birsey
Deletedmom0099 Melisasbasi defactodan aldım ben kalıplarını beğendim sizin kızınıza 18-24 olur ben 11 kilo kızıma aldım biraz büyükler
Deletedmom_109 Melisasbasi h&m yazmaya gelmiştim ama 😁 maşallah kuzuya ❤ h&m den aldığım her şey hem en hem boy olarak büyük oluyor çok nadir tam kalıptır
demirboy Melisasbasi de facto fazla büyük kalıpları. Hm de büyüktür ama şaşırttınız beni olmuyor diyerek 🙂
Alpingo Melisasbasi maşaşlah kuzuya ne yedirip ne içiriyorsun sırrını açıkla bize:) lcw nin bazı şeyleri geniş hm aslında geniş kalıp,üst olarakta zara geniş
Deletedmom0099 Melisasbasi çok güzeller mor olan hafif ince diğerlerine göre ama diğerleri gayet kalın ve pamuklu 🌸