Yelizr1 0znur canım kadın doğuma git ablamdan da böyle su geldi biz şok olmuştuk bir jel veriyor kapağı mavi olan. O geçirmişti
bbosphorussss Kasık bölgesinde mavi veya yeşil terleme bakteriyel veya mantara bağlı infeksiyonu düşündürür. tedavisi için hekiminizle görüşebilirsiniz yaziyor nette bi dr
Nuryalcndag 0znur bir postta dün aşı oldum demissiniz,linclemeyin ama dünden sonra bugün ilk kez olduysa aşının bir yan etkisi olarak metabolik bir sorun yaşıyor olabilirsiniz nacizane fikrim 🤷
0znur Nuryalcndag lincelenecek birşey yok :) ama aşıdan önce de 1 defa olmuştu. Bu sefer çok fazla oldu sadece. Yarın jinekologa gideceğim.
BenMathilda saripasaninannesi Annelerimiz kurallara uyduğu müddetçe dilediği postu açmakta özgürdürler. Bu özgürlüğün sabote edilmesine müsaade etmiyoruz. Bu nedenle hesabınızı 3 gün dinlendirelim, sizi meşgul etmeyelim:)
ikiprensannesi_gul 0znur sizin mavi akıntınız olmuş o yüzden buda demek oluyo ki enfeksiyonunuz var ve mutlaka muayene olun
Si_se_ta_be 0znur Çamaşırı giymeden önce temizdi beyazdı çıkardığınızda mavi mi olmuş yoksa makinaya atıp çıkardınız mavi olmuş.
0znur Zelisblt Bugün doktora gittim, çok şaşırdı ilk defa böyle birşey duydum dedi. Ki doktorum eski doktorlardandir. Hafif enfeksiyon var dedi. 1 fitil 3 hap verdi kullan, ilaçların 10 günde bitiyor. Sonra gel rahim ağzı kanseri testi yapicaz dedi
Zelisblt 0znur ay korktum şimdi Bnd3, çamaşırıma dikkat ediym tekrar olursa bnde gidiyim Dr ye. 10 sonra gidince sonucu bana da yazar mısnz merk ettim inşallah ciddi bişy yoktur tabi