Merhaba arkadaşlar sorum şu 1 yaşında kızım var ilk adetimi 1 sene yani kızım 1 yaşına gelmek üzereyken oldum 3 gün sürdü normalde bu ayın sonunda olmam gerekiyordu fakat olmadım özel emzirme uyguluyorum ek gıdads alıyor ama daha çok emiyor doktorum emdiği için geç olursun demişti daha önce bu ay geciktiği için korkuyorum psikolojik mi bilmiyorum midem bulanıyor böyle birşey yaşayan veya fikir sahibi olanınız varsa lütfen cevaplarınızı bekliyorum.Tesekkurler