Senemmm11 lalbg hepsi birbirinden güzelmiş. 😊 beğendiklerimi not aldım bakicam içlerinden. Cok teşekkür ederim 😊
lalbg Deletedmom_36 hiç sevmem oba’yı sahipleri ve çalışanları o kadar kaba ki. Gelen tipler de eskiden kaliteliydi şimdi baya bozulmuş:/
Senemmm11 lalbg 360 restoranın menüsüne baktım da yabancı hep hic Türkçe yazmıyor ki gitsek rezil olcaz orda 😂
Alpbeybi Senemmm11 Avrupa yakasını çok bilmem. Anadolu Yakası’nda Kuleli Yakamoz olabilir, güzel mekandır aile dostumuzun 🙃 Wyndam Grand Kalamış Ouzo Restaurant
Senemmm11 Alpbeybi kuleli yakamoz biraz pahalı bize göre 😊 ouzo roof Mehmet chefin değil miydi ya masterchefte ki şefin 😊 muhtemelen orasi da pahalıdır 😂😂
yagizveannesi Alpbeybi merhaba fiyatlar konusunda bilgi verir misiniz yıldönümü için haftaya orayı düşündükte
Alpbeybi Senemmm11 eskiden Ouzo Roof’taydı Mehmet şef ayrılmış galiba son gittiğimizde yoktu 🙌🏻 Aklıma başka gelirse yazarım 🙃