ufuk0505 Eniz1907 merhaba laborantım ben, wbc değeri yüksekte vücutta herhangi enfeksiyon vardır demektir, üşütme idrar yolu gibi gibi gibi herşey olabilir değer yüksek ama üzerinde muhakkak durun çok geçmiş olsun
TalentedMom Eniz1907 anladığım kadarıyla kan değeri yüksek gibi görüyorum yine de doktora göstermek lazım
TalentedMom Eniz1907 idrar tahlili verdiniz mi enfeksiyon varsa direk onda çıkıyor bizim öyle olmuştu
Nazanelisa Eniz1907 Değerleriniz yüksek geçirilmiş enfeksiyon varsa ondan yükselebilir dirar ultrasyon vs temiz çıktıysa detaylı takip gerekebilir
Eniz1907 ufuk0505 teşekkür ediyorum şuan hastanedeyiz doktor pazar olduğu için yorum yapmadı sabahı bekleyemedim antibiyotik başlattı
TalentedMom Eniz1907 enfeksiyon varmış canım sanırım antibiyotik vermiş toparlarsınız bir kaç güne merak etmeyin yoğurtu bol yedir probiyotik önemli çok geçmiş olsun