brnidldfn is guvenligi uzmaniligi ile calistigum firmanin islerini ekstradan almama vesile oldu(+para😁) ,cocuk gelisimi bitmedi ama 3 cocuk annesiyim simdilik onlara faydam var,bitince pozisyon degisikligi talebim olur elbet,omrum yettiğince okuyacagim,firsatim varken neden 4 5 6 üniversite mezunu olmayayım ki. En basiti kişisel gelisimim ve evlatlarima aktarimim bile paha biçilemez