FTMKYA benim oğlumda 13 aylık kontrolunde 9400 74 cm di,şimdi 9100 olmuş ateşlendi yemiyo vs,bence bebeklerin gelişimlerini takip eden düzenli doktorları olması gerekli canım lan tahlili yaptırdınız mı 1 yaşta? Bizim herşrey cok güzel cıktı takipli doktormuzda yemiyorsa acıkınca yicek elbet diyor zolrarsan hiç yemez diyor ki haklı,babasıda yemiyormus ona cekmiş bizimki:)