Merhabalar, kızım 2 aylık ve her gece uykuya dalarken sıçrıyor. Bunun normal bir refleks olduğunu biliyorum ama sıkıntımız şu bu sıçramaları yüzünden kendini uyandırıyor. O yüzden en az 1 saat uğraşıyorum her gece uykuya geçebilmesi için. Kendini uyandırmasını engelleyebileceğim önerileriniz var mı? Kundak yapmayı düşündüm ama hayatta kabul etmez. Başka nasıl çözüm bulabilirim?