Yazelemine hemen doktoruna git canım o iltihap akınca rahatlıyorsun…zaten aksın diye doktor azıcık delik açıp sıkıyor…sivilce sıkmak gibi düşün…işlemi yaparken ağladım ben acıyor ne yalan diyim ama sonrasında ben 18 gün boşa çekmişim demekki 1 haftada düzelirmişim diyorsun…doktor bana 5 tane de popodan antibiyotik yazmıştı…sonrada fucidin krem yazıyor…doktor ilk kesi attı akkıttı iltihapı gazlı bezle kapattı eve geldik bi baktım ki bişeyler akıyor korktum meğer iltihapmış aradım hemen doktoru korkma dedi zaten iltihap aksın diye yaptık işlemi…2 gün filan gazlı bezde Baya iltihap vardı benim sonra azaldı…şimdi sadece doktorun akıttığı ufak yer var onun iyice iyileşmesini bekliyorum…ama baya rahatladım geçen haftaya göre…ağrı çekmişim boşuna