Pankek aa odalari da erken ayirmis oldunuz o zaman dimi? Sundan dolayi soruyorum bende bi tane anne yani besik var next to me var ya onlardan.. bide arkadas park yatak vermisti, niyetim anne yanina sigmayinca park yatakta 1 1,5 yasa kadar kullanip montesoriye gecmekti. Ama park yatak kirildi. Dolayisiyla anne yani da 8 aya kadar kullaniliyormus ancak 8 aydan daha kisa olacak sanirim 8 ay densede sigmiyorlarmis cocuklar daha erken birakiyolarmis o yatagi. Yani anne yani besige sigmayinca direk montesori alip yatirsam erken mi olur diye dusunuyordum. Nasil olcak bilemiyorum bende :/