Oğlum tam 9 aylık oldu ama geceleri saat başı 8-9 kere uyanıyor meme emiyor ve geri uyuyor.baska ne denediysem olmadı su verdim mama verdim doymuyodur diye ama sonra farkettim ki beni emzik niyetinee kullanıyor bu cocuk.Deliksiz uyumayı cok özledim.gündüzleride 1 saatten fazla asla uyumuyor yine meme meme meme.Bi çare bulabilen varmı bu duruma ?yada yalnız değilimdir umarım??yada tahmini bu durum ne zaman düzelir bilgisi olan ?