24 gun once doğum yaptım sezeryan dikişimin bir ucunda delik olduğunu fark ettim ve buyuk küçük değil. İltihap gibi çıkıyo içinden kan ile ağrı ve kaşıntı var. Doktorum bir hafta takip etmemi kuru tutmamı ve verdiği kremi kullanmamı soyledi. Ama korkuyorum yumurtalıklara herhangi bir zararı olur mu orada sertlik mevcut arada sızı giriyor. Boyle bir durum yaşayan var mı? Var ise surec nasıl ilerledi neler yaptınız?