Prenses_annesi22 Kızlar kızımın vücudunda 1-2 tane olarak basladı yayıldı ve kaşıyor sürekli avuc ıclerıne kadar var minik minik doktor ürtiker demiş ama gecmiyor krem sürüyoruz şurup kullanıyoruz gecmıyor delırcem 🥺 var mı yaşayan gecen ?
Mervenbal Prenses_annesi22 ben kendim urtiker oldum, doğumdan sonra. Zor geçen bir hastalık dedi doktor kortizon iğne ve iki kutu hap kullandım tabi bebeklerde daha farklıdır eminim ama genellikle antihistaminik ilaçların etkisiyle geçiyor. Çocuk doktorları bilir ama mümkün olursa dermotologun görmesi daha iyi olabilir.
ilaydaergul Prenses_annesi22 geçenlerde bi akrabamın çocuğunda da vardı bunlardan doktor onlara el ayak virüsü dedi canım onu da bi sor istersen
Prenses_annesi22 minmin-hanim eşim sağlıkcı su cıcegı olsa tüm vucutda olur dedi seyrek var vucudda suan uyuz degıl sanırım ürtiker yazmış teşhise doktorumuz bugun götürecegım randevu aldm verdıgı ılaclar gwcırmedı cunku yayılıyo gıt gıde perısan oldu yavrum kaşımaktan 🥺 rabbım tüm yavruları korusum