Anneler oğlum 4ay 20gunluk galiba dış yerleri çok kaşınıyor öyle ki öpmek için filan yaklaştığımızda yüzümüzü filan isrmaya çalışıyor kendince çok hirslaniyor diş jeli aldık kaşıyıcı aldık ve şu iki gunudr çok huysuz ağrı kesici veriyorum anca öyle uyuyor ne yapabilirim başka sürekli ağrı kesici vermek istemiyorum