0znur kullandım , sadece uykuya dalmasını bir tık kolaylaştırıyor 1 saate uyuyorsa 45-59.dakıkada uyuyor :)))) gece kalkmaları falan hep aynı hiç faydası yok bir süre sonra hiç işe yaramıyor tam tersı ters tepıyor nasıl oluyor bilmiyorum en iyisi şayet emziriyorsanız humananın iyi geceler çayı bebeğe değilde si kendiniz içip sütten bebeğe geçerse etkili oluyor