seftaliyanak Kızlar hava nasıl oralarda biraz sohbet edelim birkaç güne gideceğiz inşallah havalar soğudu diye bir korku düştü içime
Ask_hosmus seftaliyanak yaa ne sıcak ne soğuk gece iyi havası şuan gündüz biraz sıcak ama şu bi Kaç gündür rüzgarlı hava 😊
Carolina seftaliyanak hava hala sıcak, eskiye oranla sıcaklık biraz düştü rüzgar var gece güzel oluyor denize de bugün girdik çok ılıktı çarşaf gibiydi tam tatil havası
Ask_hosmus seftaliyanak durursa girersiniz antalyanın havası belli değil şimdi sıcaksa 5 dakika sonra yağmur yağıyo😂😂 yarın ve yarından sonra gündüz normal ama gece ısısı düşmeye başladı 😂
Timurcan seftaliyanak iki gündür denizdeyiz valla Konyaaltı ve kemere gittik çok ruzgarliydi su çok güzel ama çıkınca üşüdük😂
Nazliprensesinannesi seftaliyanak valla normaden serin bana göre,esiyor soğuk soğuk gündüz,gecede serin oluyor,özellikle sabaha karşı baya serinliyor,
Burcc Bizde 13-18 eylül arası kemerde tatilde olucaz. Ama bende korkuyorum açıkçası sanırım yağışlı olucakmış😔 antalyanın havasını bildiğimiz için eylülü bekledik ama riske attık sanırım😔
Olich Burcc Antalya’da bu dönemde aşırı yağış olmaz yani yağarsa 1 gün anca. İçiniz rahat olsun güZel bir dönemi seçmişsiniz iyi tatiller olsun 🥽⛱🏊♀️☀️
monalissa seftaliyanak geçen hafta ordaydık, böyle bir sıcak yok 🥵 bence daha aşırı sıcaktır, bir kaç hafta sonra daha iyi olur, geçen senelerde eylülün 20 sinde filan gitmiştik hava daha güzeldi bence😎