Hanımlar hayırlı akşamlar şuan karantinadayız 7. Günümüz ben ve eşim negatif kızımız pozitif çıkmıştı 20 aylık. Şimdi pozitif hastanın karantina günü 10 gün mü bizim 14 gün negatif olduğunuz temaslı olduğumuz için biz kızımıza tekrar test yaptırmak istiyoruz ne vakit gidip test vermemiz lazım eşim tutturdu 10 gün bitsin götürücem diye diyorum karantinadayız yasak çıkmamız ee çocuk nasıl gidicek gidip yaptıralım içimiz rahat etsin diyor çarşamba 10 gün bitiyor illa çarşamba götürücem diyor yani sorun gidip test vermekte değil 14 gün bitmeden çıkmamız 😏