Minikuzu Erkek yeğenim 18 aylık 2 aydır pişik. Kaç Kere doktora gittiler kullanmadıkları krem kalmadı. Böyle bi durumla karşılaşan var mı ne yaptınız başka hangi doktora gittiniz? Öyle ki canının acısından devamlı ağlıyor
melike5461 Minikuzu ah yavrum kıyamam hemen kantaron yağı alın canım pişiklere birebir üstüne tanımam, birde bu süreçte ıslak mendil yerine pamuk ıslatıp temizleyin altını
Beyzasmom Minikuzu benim görümcemin kızı benzer bir durum yaşamıştı internetten mantar olabileceğini okumuştu uyguladığı tedavide şu şekildeydi. Bezine bir kere bile işese hemen değiştiriyordu asla ıslak mendil kullanmadı bir de sanırım nivea nin pişik kremini kullandı 2 haftada geçmişti sanırım
Kevseryldz Minikuzu canım öncelikle hiç bir ıslak mendil kullanmayın. Bez konusunda prima öneririm. Poposu hep kuru kalsın ve günde bir iki defa açık kalsın kurusun. Krem olarak sudocream bize iyi gelmişti. Birde doktor toz kil alıp suyla yoğur poposuna sür kapat demişti günde 2-3 kez deneyebilirsiniz
Zeyynep Minikuzu kantoron yağı bn pişik kremi kullanmıyorum sürekli kantoron yağı sürerim çok şükür hiç olmadı geçen gün boynu kızarmış pişik olcak gibiydi sürdüm ertesi gün kızarıklık yoktu herderde deva valla bizim evden eksik olmaz
Minikuzu melike5461 doğduğundan bu zaman asla ıslak mendil kullanmadı ablam devamlı kantaron yağı kullandı maalesef işe yaramıyor
BernaEkin Besin alerjisi olabilir mi geçmeyen pişik alerji belirtisi de olabiliyor çünkü. Asidi düşük zeytinyağı deneyin
Minikuzu BernaEkin Pamircik plakayerli Prensescilek 1lina1anne Çok teşekkür ederim en iyisi bi alerji doktoru görsün🌼
plakayerli Minikuzu burada biri saç kurutma makinesiyle kurutuyorum demişti altını değiştirirken ben de öyle yaptım geçti
Prensescilek Minikuzu hangi bezi kullanıyor bilmiyorum ama bir cok bezi deneyen biri olarak kesinlikle prima premium care pisikler için çok iyi tavsiye ederim kuru tutuyor ve pisik yapmiyor İkincisi bebis biraz bezsiz dolaşsin evde o da çok iyi geliyor Üçüncü ise Sudocrem kullanıyorum memnunum. Çok geçmiş olsun
1lina1anne Minikuzu bizimde basimiza geldi onun icin antibiyotik krem verdi dr ve travozol travozol 2 gune gecirdi ama sizinki muhtemelen alerji 2 ay cok uzun bir zaman bence bezsiz gezsin bi kac defa kremli olarak sudokrem cok iyi birde zaten islak mendil kullanmiyorsunuz grcmryrn pisiklerde tahlil yapiliyor