Kızlar 1.5 yıldır kaka tutma problemi bununla birlikte tabi şiddetli kabızlık,makat çatlağı,karın şişliği ne varsa yaşadık gıda bile fayda etmiyordu yaşayanlar bilir hatta genişleme bile oldu bagirsagimizda,çok çektik ilaçlar kullandık kaka yumuşatan ishal yapan vs ki ilaç yani adı üstünde ama kısa süreli faydası olanlar oldu hiç faydası olmayanlar oldu her neyse arkadaşlar sadece bir kere 1 çay kaşığı soğuk sıkım çörekotu yağı icirdim kızıma o oldu yani ne kabızlık kaldı ne şişlik ne tutma ne de ağrı tabi makatina da krem ve yağlarla destek verdim çatlak vs düzelsin yumuşasin diye çok şükür artık rahat deneyin derim dünya kadar yan etkisi olan ilaçları haftalarca iciriyoruz bir kere de bunu deneyin inşallah dua edersiniz ama lütfen mümkünse doktorunuza danışın daha önceden çörekotu tüketen bir bebekse ağız çevresine veya bileğine 3 gün damlatıp sürüp bekletin alerjik bir reaksiyon olacak mı diye ondan sonra verin derim ☺️ zaten çörekotu yağının diğer faydalarını yazmaya kalksam bitiremem,mesela bağışıklık gibi aşıların zararlı etkilerinden arındırma gibi daha nice şey,bu arada çörekotu satıcısı değilim sipariş için dm demiycem ☺️ inşallah herkese şifa nasip olur,vesile olursam çok mutlu olurum,belki bilmeyen annelerimiz vardır diye paylaşmak istedim 🙏🥰