PrensinAnnesi34 Kızlar merhaba, Eşim 15 gün test yaptırdı delta virüsüne yakalandı karantinamız bitti dısarı cıkabiliyoruz ama işyeri test istedi yaptırdı pozitif çıktı kaç güne normale döner kaçıncı gün yapsın tekrar
bikerem PrensinAnnesi34 delta varyanti gecirfim,14.gun test talep ettim,negatif cikti. 3 gun sonra yeniden talep edin siz de
PrensinAnnesi34 bikerem bünyelemi alakalı anlamadım eşim gayet iyi birde ağırda geçirmedi 3 günde atlattı.
bikerem PrensinAnnesi34 asi olmus muydu? Esjm de 14.gun pozitif cikti,17de negatif,esimin asisi yoktu