Bebeğim 50 günlük maflorla başladık herşeyi denedik. Sab simplex kullanıyorduk günde 4 defa 15 damla şeklinde . Bir kaç gündür iyi geldi sonra son iki gündür tekrar kıvranmaya başladı. Uyumuyor, ağlıyor , ememiyor, mama da yiyemiyor. zart zırt gaz çıkarıyor. Biz de bugün biogaiga verdik. Sab simplex vermeye devam edeyim mi? İkisi birden ağır gelir mi? Lütfen yardımcı olun. Şimdiden çok teşekkür ederim