Raziyeee Merhaba güzel anneler bebeğim 1 yaşına yeni girdi ve artık minik minik adımlarımız var deneyen kullanan annelerden ayakkabı önerileri almak isterim
Eminelif20 Raziyeee Evet güzel bir soru bende postunuzu takip edeyim. Benim kızımda 9 ay 16 günlük emeklemesen yürümeye başlayanlardan. 🥰🧿 Allah hepimizin evladını bizlere bağışlasın inşallah 🤲🧿❤️
Raziyeee Woody Bende deneyip alma taraftayım ama en azından alacağım ürün belirli olsun kafamda istedim teşekkür ederim ilginiz için
Raziyeee Eminelif20 maşallah prensese 😇şuana kadar bizi en çok zorlayan şey ayakkabı seçmek oldu önerileri değerlendirip öyle alalım dedik en son inşallah siizn içinde faydalı olur🥰
Eminelif20 Raziyeee Kesinlikle evet. birde E-Bebeğin ortopedik ayakkabılarına da çok iyi diyorlar ona da bakacağım gidince ☝️Aklınızda bulunsun ☺️🐣
Raziyeee Eminelif20 ya ona bende baktım ama emin olamadım ilk defa çıkmış bir ürün ne kadar iyi olur bilemedim eşim direk onu eleyelim dedi ama ben yine de bir bakayım genelde viccoya çok iyi deniliyor bakalım araştıralım 🤔🤗
Eminelif20 Raziyeee evet oda doğru. İnsan kararsız kalıyor vicco daha iyi elbette en azından bilindik ve deneyimli bi ayakkabı 👍
Alminazli Raziyeee Evet anka ilk adim modeli die gecio sanırım hem sade ve guzelde duruyor ben fuşya rengini almıştım.Sizin bebeginize de maşallah adımlarını saglam bassin ömrü boyu minnaginiz