Ee011 Ruzgaranesi adet düzensizliği oluyor genelde doğumdan sonra ama içiniz rahat etmicekse 1 2 hafta sonra tekrar test yapın
93ipek35 Ruzgaranesi bende emzırıyorum bı Ay oluyorum bı ay olmuyorum mesala ama son aylar düzene girmeye basladı
cikileyta_yemeliyim Ruzgaranesi geri çekilme bir korunma yöntemi değildir. Dikkatli olmakta fayda var
Fatmanur1703 93ipek35 Ben bugün iyi bir test aldım ve gebelik testi yaptım negatif çıktı acaba neden böyleyim bilemedim adetimden 2 hafta geçti bide yani acaba kanda baktirsam mı?
Tugba32 Ruzgaranesi emzirirken olur öyle kan testinize e nabizdan bakabilirsiniz Bu arada bilginiz olsun