Bende orduluyum biraz havalar serinmiş köyden aldığım haberlere göre. Gidecekseniz tam teçhizatlı gidin yağmur botuna varana kadar koyun. Biz Ekim ayında yağmurları göze alarak Rizeye gitmiştik gezmeye, full kışlık koymuştuk ama sanki yaz gibi bir hava karşılamıştı bizi. Mecbur 2 parça götürdüğümüz yazlıkları giymiştik. Karadenizin havasına pek güven olmuyor☺️