Kızlar bebeğimde bitiklik vardı çok mızmız sürekli ağlıyor ataktan mı yoksa çişini yaparken rahatsız mı oluyor emin olamıyorum doktor 6.ayda mutlaka sünnet olmalı demişti ama acil ameliyatlar dışında ameliyat yapilmiyormus yakınlarda bebeğini sünnet ettiren var mı yada bebeğinde bitiklik olan anneler ne yaptı ne yaşadı?