Nesibe92 Kizlar oglum 4 aylik artik dönüyo ama sürekli sola dogru dönüyor birakiyorum yere battaniyeyinin uzerine battaniyenin bi basindan diger basins dönerek gidiyo ama hep sol taraftan neden bu sekildedir sizce normal mi
busracicek Nesibe92 normaldir canım daha yeni yeni başlıolar maşallah gene. 5 buçuk aylık olduk her türlü dönüyor şimdi 🙈
Mehtapdemir3510 Nesibe92 benimde kızım 4ay 12 günlük bizde sola gonuyoruz tek kendimizi duzeltemiyoruz zamanlar olur bende çok sabırsızim ama zaman
izmir3535 Nesibe92 normal.bizimde oyledi suan 7 aylik olmak uzere iki taragada donuyor.sol kolaylarina geldigin icin oyle donuyor.zorlamayin zamanla diger tarafada doner